فرمانده سپاه ۱۵ خرداد قرچک گفت: توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در مناطق مختلف قرچک آغاز شد.

فرمانده سپاه ۱۵ خرداد قرچک گفت: دومین مرحله دوم طرح مواسات و همدلی مؤمنانه با توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در مناطق مختلف قرچک آغاز شد.

به گزارش جماران، سرهنگ پاسدار صمد سلطانی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح مواسات که با حضور مسوولان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، جامعه ایران اسلامی همراه و همدل تلاش کرد تا ضمن جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در همدلی مؤمنانه، از خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا دست‌گیری کند.

وی اظهار کرد: بسیجیان نیز همچون سایر اقشار جامعه با حضور در میدان مقابله با این بیماری، تلاش کردند تا با ضدعفونی کردن معابر، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، دستگیری از نیازمندان و کمک به تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک، سهم خود در مقابله با ویروس کرونا را ادا کنند.

وی گفت: در نخستین مرحله از اجرای طرح مواسات، هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع و بخشی از نیاز خانواده‌ها آسیب‌دیده از کرونا برطرف شد.

سلطانی تصریح کرد: در دومین مرحله اجرای طرح مواسات و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، حدود ۵ هزار بسته معیشتی درطی چند مرحله بین نیازمندان توزیع می‌شود و تا زمانی که این بیماری ریشه‌کن نشده باشد، این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این بسته‌ها در سه مرحله دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه اول ماه صفر بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.