رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت سیرجان روز دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : نمایشگاه با همکاری تعاون روستایی وب ا هدف دسترسی آسان مردم به مواد ضروری مورد نیاز است که با تخفیف  ۲۰ تا ۵۰ درصدی عرضه و در اختیار مردم قرار میگیرد.

 محمد رضا خواجویی افزود: تعداد غرفه های این نمایشگاه ۲۵ غرفه است و اقلامی از قبیل ، برنج، شکر، حبوبات، خرما ، میوه و خوار بار، میوه و صیفی جات با نرخ مصوب  در این مکان به شهروندان عرضه میشود.

خواجویی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه اصناف و اتحادیه ها در این نمایشگاه مستقر هستند و بر عملکرد غرفه ها نظارت و کنترل دارند، همچنین از شهروندان تقاضا میشود در صورت مشاهد هرگونه تخلف مراتب را به بازرسان مستقر در نمایشگاه ها گزارش دهند.

 مدیر تعاون روستایی استان کرمان  در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به مشکلاتی که بیماری کرونا برای جامعه به وجود آورده است تولیدات محصولات کشاورزی قطعا بامشکل مواجه شد که با افتتاح این نمایشگاهها هم کشاورزان محصول شان به فروش می رسد و هم به مردم که میوه را زیر قیمت بازار خرید می کنند ،کمک شده است.

 رضا محمدحسینی افزود: با تدابیری که در جلسه تنظیم بازار استان اندیشیده  و مصوب شد که در شهرستان های استان تعاونی روستاهایی راه اندازی شود در حال حاضر در کل استان ۲۰ مرکز راه اندازی شده و قیمت ها با ۵۰ درصد زیر قیمت بازار برای مردم عرضه می شود.

وی گفت : روزانه  ۲۰۰ تن محصول را از جنوب خریداری و به استان های کشور و شهرستان ها ارسال میشود و این نمایشگاه به صورت دائم جهت تنظیم بازار فعالیت دارد.

سیرجان در ۱۷۵کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.