به گزارش روز دوشنبه ایرنا، احمد اسکندری نسب در حاشیه آیین تجلیل از معلمان برجسته آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته معلم افزود: با توجه به اینکه کار معلم خدایی و نمادی از ایثار و فداکاری است هر روز متعلق به معلمان است.
وی با اشاره به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: هرچند مدارس ناخواسته تعطیل شدند اما معلمان با ایجاد جهاد آموزشی ثابت کردند آموزش تعطیل شدنی نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی شبکه شاد شبکه اختصاصی آموزش و پرورش تاکید کرد: همه باید کمک کنیم تا این شبکه در نظام تعلیم و تربیت نهادینه شود.
اسکندری نسب از این شبکه به عنوان بستری مناسب برای ایجاد ارتباط موثر بین اولیا، دانش آموزان و معلم و مدرسه نام برد و افزود: این شبکه در حال تکوین است و مسائل و مشکلات آن روز بروز در حال رفع است.
وی با اشاره به درخشش معلمان در زمینه آموزش مجازی و پیگیری تحصیل دانش آموزان گفت: مدیران مدارس به گونه ای برنامه ریزی کنند که در شرایط کنونی هیچ دانش آموزی از آموزش محروم نماند.
اسکندری نسب خاطر نشان کرد: باید از هر روشی متناسب با نیاز های دانش آموزان برای آموزش دانش آموزان بر اساس شرایط بومی و محلی استفاده کنیم.
بر پایه این گزارش: آیین تجلیل از معلمان برجسته آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.