ابراهیم فلاح نژاد روز پنجشنبه درگفت وگوبا ایرنا اظهارداشت: سیده فاطمه میرتقی از دبیرستان دولتی روشن ملک و مریم ذبیحی سیف از دبیرستان هیات امنایی دوره اول متوسطه مهدیه به این موفقیت دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه این معلمان محتوای الکترونیکی خود را درقالب " تولید با نرم افزار استوری لاین" انجام دادند، خاطرنشان کرد: در واقع تولید محتوای الکترونیکی معلمان روش علمی است که عمل محتوای الکترونیکی در کلاس و مدرسه انجام می شود و فرآیند مشارکتی آزادمنشانه ای مرتبط با دانش علمی آنها دارد یعنی محتوای الکترونیکی درعمل به صورت کامل کاربردی بین نظریه وعمل پیوند برقرارمی کند و فاصله میان محیط عملی و محیط تولید دانش از بین می برد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش دروس به دانش آموزان از طریق فضای مجازی انجام می شود که تجربه نو درفرآیند تعلیم و تربیت است.

فلاح نژاد ادامه داد: فرآیند آموزش با همراهی معلمان و اولیا برای دانش آموزان درقالب فضای مجازی درهمه پایه های تحصیلی در حال انجام است.

وی بیان داشت: مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج به شبکه شاد پیوسته اند و مدارس متوسطه نیزدر حال انجام کاربرای عضو شدن دانش آموزان و معلمان به این شبکه هستند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که بیش از ۱۰۰ هزارنفرآن در ناحیه سه کرج تحصیل می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.