در مراسم رونمایی از این دستگاهمدیر تولید شرکت دانش بنیان پیام در منطقه گل گهر گفت : این دستگاه که بر اساس تکنولوژی پیشرفته ساخته شده و بازدهی اکسیژن را از ۴۰ تا ۱۲۰ لیتر در دقیقه دارد و اکسیژن مورد نیاز هم قابل تنظیم است .

  سید مهدی موسوی  روز  چهارشنبه  افزود: عملکرد لازم در این دستگاه ایدهآل و مشکل تنفسی بیمار را حل کرده و حتی بدون اینکه عفونتی بوجود آید مشکل تنفسی بیمار رفع خواهد شد.

 موسوی گفت : در تمامی مراحل کارکرد این دستگاه داخلی نتیجه مثبت گرفته و با تکنولوژی روز ساخته شده و در ارزیابی عملکرد هم به همه خواسته های طراحی به نحو مطلوب پاسخ داد

وی اضافه کرد : پایه این محصول به خوبی طراحی شد و با توجه به شناخت کامل نیازمندی ها و در کنار آن  امکانات در دسترس از تکنولوژی قابل استفاده در ایران بهره بردیم که نتیجه خوب حاصل شد و با دریافت مجوز تولید ، قادر هستیم بر اساس نیاز و حتی صادرات به تولید انبوه برسانیم.

پزشک اورژانس گلگهر نیز گفت: در عملکرد این دستگاه ما توانستیم ضمن تنظیم اکسیژن سطح هوشیاری فرد بیمار که کاهش یافته را به حالت عادی برگردانیم .

 فرید علی نژاد افزود : از آنجا که ساخت این دستگاه شامل ترکیبی از انرژی الکتریکی ، مکانیکی و مهندسی زیستی است  همکاری لازم در زمینه ساخت و تولید فراهم شده است.

جلال سلیمانی تژاد از مدیران مهندسی معکوس شرکت دانش بینان پیام نیز گفت:  این دستگاه از مشابه خارجی بهتر است و به لحاظ اقتصادی هم بیش از  ۵۰درصد صرفه جویی نسبت به تولیدات اروپایی دارد و قادر است مشکلات شدید تنفسی بیماران برای درمان برطرف کند.

وی افزود : طراحی ونتیلاتورهای کم هزینه با قابلیت ساخت آسان به مهندسین و محققین   این امکان را می دهند که دستگاههای مورد نیاز را در جوامع محلی خود بسازند و امروز هم این فناوری از مکانیسمی تشکیل شده است که حجم مورد نیاز هوا را با سرعت مشخصی به سیستم تنفسی بیمار می رساند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.