به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سردار معروفی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با وی به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه به فرمان امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: ماموریت آموزش و پرورش مهم و اساسی است و نگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی به آموزش و پرورش فوق‌العاده و ویژه بوده و هست.
وی بیان کرد: ماموریت آموزش و پرورش حاکمیتی است و این دستگاه مهم نقش موثری در اعتلای فرهنگ کشور دارد.
معروفی اظهار کرد: نباید به نظام تعلیم و تربیت نگاه قومی و سیاسی داشته باشیم و  این دستگاه مهم و زیرساختی نباید دستخوش حوادث سیاسی و کوته نگر شود.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه استحکام جامعه از آموزش و پرورش نشات می گیرد اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است.
حسین معروفی تضاد بین خانواده، جامعه و مدرسه را سم فعالیت های تربیتی و فرهنگی دانست و بر ارتباط موثر خانواده و مدرسه تاکید کرد.
وی با اشاره به عضویت بیش از ۷۰ درصد فرهنگیان در بسیج اظهار داشت: با این ظرفیت ارزشمند مشکلی در ترویج فرهنگ ایثار شهادت در بین دانش آموزان نداریم.
معروفی از راه اندازی مرکز راهیان نور در کرمان در راستای ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تشکیل سپاه پاسداران با فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.