احمد امینی روش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان یک رویداد فرهنگی قابل تقدیر است.
فرماندار شهرستان جیرفت ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان اظهار داشت: توجه به فرهنگ از دغدغه ها و نیازهای فرهنگی جنوب کرمان و شهرستان جیرفت است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و می تواند در ارتقای سطح فرهنگ تاثیرگذار باشد.
فرماندار جیرفت تصریح کرد: باید به طور کارشناسی نسبت به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدامات لازم انجام گیرد که خرید کتاب در سبد اقتصادی خانواده ها در نظر گرفته شود.
امینی روش عنوان کرد: توجه به فرهنگ کتابخوانی نباید منحصر به برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی باشد بلکه باید در طول سال زمینه و انگیزه مطالعه را در افراد ایجاد کرد.
وی بر استمرار نمایشگاه های کتاب در طول سال تاکید کرد و گفت: برپایی این قبیل نمایشگاه ها می تواند کمبودهای فرهنگی را مرتفع کند.
فرماندار جیرفت گفت: همکاری و اهتمام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مجموعه فرهنگی به همراه دیگر دستگاه های اجرایی در برپایی نمایشگاه کتاب، ستودنی است.
وی با تاکید براینکه فرهنگ مطالعه باید در بین مردم نهادینه شود، اظهار داشت: اگر فرهنگ مطالعه از مهد کودک ها نهادینه شود شاهد جامعه ای پویا خواهیم بود.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.