حجت الاسلام ناصر خدایاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه جشنواره ملی آیات از دوم بهمن‌ سال جاری در ارومیه برگزار می شود، افزود: علاقه ‌مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 دی امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی ادامه داد: جایگاه پیامبر (ص) و عترت (ع) از دیدگاه قرآن، امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر به‌ عنوان وظیفه همگانی از نظر مفاهیم و مصادیق عدالت و ظلم در بیان قرآن، وظایف متقابل مردم و مسوولان از منظر قرآن، سبک زندگی و نهاد خانواده از دیدگاه قرآن، نقش امیدآفرینی در زندگی مردم از دیدگاه قرآن، وحدت و همگرایی در قرآن از جمله محورهای این جشنواره است.
وی اضافه کرد: آب مایه حیات از منظر قرآن، روش‌های درست خبرگیری و خبررسانی از منظر قرآن، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت، مفهوم دروغ – شایعه - افترا و بهتان از دیدگاه قرآن، اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن، قرآن و عترت و مدافعان حرم از دیگر محورهای جشنواره ملی آیات است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جشنواره ملی آیات در 2 بخش رسانه و کانون آگهی و تبلیغاتی برگزار می شود، ادامه داد علاقه مندان آثار خود را در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، عکس خبری، مصاحبه، خبر، تیتر، قصص قرآنی و تخصیص ستون یا صفحه ویژه در بخش رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
حجت الاسلام خدایاری افزود: طراحی پوستر برگرفته از آموزه‌های قرآنی و عترت دربخش کانون آگهی و تبلیغاتی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا دبیرخانه جشنواره در ارومیه - خیابان ارشاد، روبروی بیمارستان امام‌خمینی (ره) ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد.
شرکت کنندگان این جشنوراه باید آثاری که از 15 مهر 1396 تا 10 دی‌ 1397 در نشریات و روزنامه‌ها و سایت‌های خبری مجوزدار منتشر شده است را به دبیرخانه ارسال کنند.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.