به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صادقی پیش از ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان بیان داشت: کرمان دارای رتبه‌های برتر در میان سایر استان‌های کشور و همچنین بعضی از کشورهای خاورمیانه است اما متأسفانه آمار فقر و محرومیت در این استان بالا است.

وی افزود: در استان کرمان ۱۲۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد ۱۰۲ هزار خانوار مستمری بگیر این نهاد هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: ما به دنبال آنالیز و شناسایی افراد با استعداد هستیم تا برای رفع مشکلات آنان گام برداریم.

صادقی تصریح کرد: سال گذشته ۸۰ دستگاه تراکتور با تخفیف و بیمه پنج ساله از کارخانه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده شد.

وی یادآور شد: توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و همچنین توجه به اشتغال آنان محور اصلی کار کمیته امداد است.

صادقی گفت: خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در بین سایر استان‌های کشور به خصوص در حوزه اشتغال مددجویان و محرومان جایگاه خوبی دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان در راستای ایجاد اشتغال مددجویان خود چهار هزار شغل را تعهد کرده که با تلاش‌های انجام شده تاکنون حدود هشت هزار شغل را توانسته ایجاد کند ضمن اینکه این مشاغل ارزان قیمت، مولد و شغل‌های پایداری هستند که در راستای اصل اقتصاد مقاومتی ایجاد شده‌اند.

وی گفت: در راستای توانمندسازی و محرومیت زدایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دستگاه‌های اجرایی استان با این نهاد همکاری کرده‌اند همچنین مجموعه سپاه ثارالله استان نیز با برنامه‌های این نهاد به خصوص در مناطق صعب‌العبور و دورافتاده همکاری کردند که جای تشکر دارد ضمن اینکه خواستار گسترش این همکاری در زمینه‌های مختلف محرومیت زدایی هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.