یحیی صادقی روز پنجشنبه در آیین واگذاری نمادین ۱۶ دستگاه از این تراکتورها در شهرستان منوجان افزود: یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد اشتغال و توانمندسازی مددجویان و خانوارهای تحت حمایت است.

وی بیان کرد: در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ۵۰ دستگاه تراکتور از محل منابع قرض الحسنه امدادی، بانکی و توسعه روستایی خریداری و تحویل مددجویان جنوب استان شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان  اظهار داشت: امیدواریم با واگذاری این تراکتورها به مددجویان تحت حمایت زمینه اشتغال افراد نیازمند نیز در شهرستان‌های جنوبی فراهم شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال توسط این نهاد در استان کرمان پرداخت شده که با پرداخت این تسهیلات حدود هشت هزار شغل توسط کمیته امداد در استان ایجاد شده است.

صادقی ادامه داد: امسال ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به کمیته امداد شهرستان منوجان اختصاص داده شد و همه این تسهیلات جذب شده اند.  

وی با اشاره به شرایط خاص جامعه و ایجاد فضای روانی به وجود آمده به دلیل ترس از ابتلا به ویروس کرونا گفت: اعتقاد ما با بر این است ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی که یک اصل ضروری است نباید کار و تلاش را تعطیل کرد و با رعایت بیشتر نکات بهداشتی نباید بگذاریم چرخ های اقتصاد تعطیل شود.

طی ۲ سال اخیر ۱۷۰ دستگاه تراکتور در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان روستایی تحویل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در این استان شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.