به گزارش ایرنا، یحیی صادقی روز سه شنبه در جشن توانمندسازی دو هزار و 452 خانوار و آئین واگذاری 296 دستگاه خودروی نیسان زامیاد و 54 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با همکاری صندوق کارآفرینی امید، افزود: در سال گذشته دو هزار و 452 خانواده در استان کرمان با اجرای طرح های اشتغال زا به خود کفایی رسیده اند و امروز جشن خودکفایی این خانواده ها در جیرفت برگزار شده است.
وی اظهار کرد: خانواده هایی که تسهیلات اشتغال زا دریافت می کنند، پس از رسیدن به خودکفایی و قطع مستمری، از دیگر خدمات این نهاد از جمله کمک های تحصیلی، خدمات درمانی، جهیزیه و ..... استفاده می کنند.
وی از همکاری بانک های استان در پرداخت تسهیلات اشتغال زا تقدیر کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید در این زمینه کمک های شایان توجهی داشته اند.
وی با اشاره به اینکه در جنوب استان کرمان طی سال گذشته 150 طرح گلخانه ای اجرا شده است، گفت: امسال این میزان افزایش خواهد یافت.
صادقی توسعه نیروگاه های خورشیدی را یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: امروز نیروگاه های خورشیدی پنج مگاواتی در کهنوج به بهره برداری می رسد.
جشن توانمندسازی دو هزار و 452 خانوار و آئین واگذاری 296 دستگاه خودروی نیسان زامیاد و 54 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با همکاری صندوق کارآفرینی امید و با حضور رئیس کمیته امداد کشور در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی
7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.