به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان، شهدای مقاومت و به ویژه سردار سلیمانی بیان داشت: دو سال و هشت ماه در کرمان خدمت کردم که طی این دوران محور قرار دادن تربیت بر اساس رفتار فردی و اجتماعی سرلوحه فعالیت‌هایم بوده است.

وی به سایر اقدامات خود طی دوران فعالیت خود در کرمان اشاره کرد و افزود: مدیریت و فرماندهی از دیدگاه رهبری، بستر سازی در رده‌های مختلف سپاه و بسیج، محرومیت زدایی و کمک به محرومان از جمله اقداماتی است که انجام شده؛ به صورتی که طی تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث ساخت مسکن محرومان داشتیم قرار شد بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی در مناطق شرق و جنوب تا سال آینده تحویل داده شود ضمن اینکه از جمعیت کل استان حدود ۱۲۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد است همچنین محرومیت زدایی از حاشیه شهرها نیز در دستور کار بود.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تعامل نزدیک با نماینده ولی فقیه و امام جمعه، استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف از جمله اقدامات دیگر سپاه ثارالله استان کرمان بود که سپاه ضمن تعامل با همه دستگاه‌ها به شکل مقتدرانه و هوشمندانه اقتدار و عزت سپاه و بسیج را حفظ کرد.

ابوحمزه تصریح کرد: چهار هزار نیروی بسیج در زمان انتخابات در اختیار فرماندهی انتظامی برای امنیت انتخابات گذاشته شد.

ابوحمزه یادآور شد: اگر در دوران خدمت بنده کم و کاستی وجود داشت از همه مردم خواهش می‌کنم حلال کنند ضمن آنکه برخی که با پیامک با تماس از بنده حلالیت خواستند که بنده همه را حلال کردم.

شایان ذکر است طی این مراسم از زحمات سردار غلامعلی ابوحمزه تجلیل و سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.