به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در جوار مزار سردار شهید سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره این سردار دلاور جهان اسلام اظهار کرد: مردم کرمان از ابتدای صبح در صفوف به هم پیوسته در انتظار نوبتشان برای ادای احترام به سردار سلیمانی هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور جدی مردم پای صندوق‌های رأی به معنای دخالت مستقیم در سرنوشتشان است، گفت: مردم با این انتخاب، نمایندگانی را به مدت چهار سال برای یکی از ارکان نظام که مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند و آنها باید قوانین مناسب این کشور را در راستای توسعه و پیشرفت تصویب کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه امیدوارم امروز خروجی انتخابات این باشد که اصلح واقعی توسط مردم انتخاب شود، عنوان کرد: هر چه نماینده‌های قوی‌تر داشته باشیم مجلس با اقتدار بیشتری شکل خواهد گرفت و مردم با حضور گسترده و ایجاد پشتوانه مردمی بیشتر زمینه شکل گیری مجلسی قوی را فراهم می‌کنند.

وی گفت: ممکن است گاهی دو کاندیدا خیلی بهم نزدیک باشند اما در کلان کشور حتی همین فاصله اندک هم اهمیت دارد و تاکید می‌کنم مردم تا می‌توانند انتخاب اصلح داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: مردم همانطور که در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی خوش درخشیدند و رستاخیزی به پا شد امیدوارم با همان انگیزه و روحیه پای صندوق‌های رأی مردم حضور پیدا کنند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.