به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه هرکس دل به ایرانی و اسلامیت نظام دوخته است؛ باید در پای صندوق‌های رای با انتخاب اصلح حاضر شود تصریح کرد:مردم به انسان‌های شایسته، مفید و موثر و فعال در مجلس شورای اسلامی نیاز دارند و نماینده‌ای باید به مجلس راه یابد که تشنه خدمت باشد؛ نه شیفته قدرت باشد.

تضعیف شورای نگهبان تضعیف مجلس است
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان انتخابات مجریان خدومی دارد و در راس آن شورای نگهبان است تصریح کرد: با کمال تاسف بعضی زمزمه‌ها برعلیه شورای نگهبان همانند همه انتخاب‌های قبل آغاز شده و شورای نگهبان محکم ایستاده است تا ناصالحان و نامحرمان وارد رکنی از نظام نشوند.
وی ادامه داد: تضعیف شورای نگهبان؛ تضعیف مجلس است کسانی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند؛ می‌خواهند با فشار کاری کنند تا شورای نگهبان از آرمان‌ها و ماموریت‌های خود  دست بردارد و راه را برای نامحرمانان و نا اهلان باز کند.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه شورای نگهبان متشکل از فقهای عادل است که وظیفه دارند از اسلامیت نظام و آرا مردم دفاع کنند گفت: هر تضعیفی و هر خبطی در راستای وظایف شورای نگهبان خواسته یا ناخواسته کمک به دشمن وجبهه مخالف است و باید مواظب باشیم که شورای نگهبان تضعیف نشود.

وحدت‌بخشی و مقاومت بر آرمان‌های نظام و انقلاب پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان وحدت بخشی، همدلی و همرایی و مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌های نظام و انقلاب را از جمله پیام های اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد.

حجت‌الاسلام  علیدادی سلیمانی به تصویر کشاندن زنده بودن و پویایی انقلاب اسلامی را از دیگر ویژگی‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن برشمرد  و افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان بازیافت عزت دینی و غرور ملی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: قبل از پیروزی انقلاب دشمن غرور ملی و عزت دینی ما را مورد تهاجم قرار داده بود و در طول تاریخ پیروزی جمهوری اسلامی ایران دارای غرور ملی است وهمه روی آن حساب باز می‌کنند.
امام جمعه کرمان ایجاد حکومت، انقلاب اسلامی، تحول انسان و بسترسازی برای نشان دادن جوهره انسان‌های والا ، پیشرفت کشور با استقلال تمام بدون وابستگی به شرق و غرب را از دیگر دستاوردهای این انقلاب عنوان کرد و افزود: در عرصه‌های بین المللی و در حوزه رقابتی با دنیا جایگاه ما جایگاه متفاوتی از قبل از انقلاب است.

ارتش حق خود را به انقلاب و امام راحل(ره) ادا کرده است 

امام جمعه کرمان با اشاره به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: جریان ارزشمند ارتشیان در پیوستن به انقلاب قبل از پیروزی سبب سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی شد.
وی بیان داشت: ارتش دین خود را به انقلاب و امام راحل قبل از پیروزی ادا کرد و بعد از پیروزی نیز در حوزه های مختلف به وظیفه خود عمل کرد و شخصیت‌های برجسته ای از ارتش بروز و ظهور کرد که نگاه آن‌ها تبعیت از رهبری نظام و ولایت فقیه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.