حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اکنون زود است فضای کشور را انتخاباتی کنیم زیرا هنوز با زمان برگزاری انتخابات فاصله داریم اظهار داشت :  اما مردم باید مراقب باشند فضا را در زمان خودش انتخاباتی کنند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: ورود به فضای انتخاباتی به صورت زودهنگام خیلی به مصلحت کشور نیست و واقعا افرادی که می خواهند در صحنه انتخابات ورود کنند و حامیان آنها بین خود و خدا خلوت کنند و حامیان دنبال هر کسی راه نیفتند.

وی تاکید کرد: مردم درست تحقیق کنند و به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را به خطر نیندازند و به دلیل اینکه کسی به یک پست برسد خودشان را هزینه نکنند و اگر جایی واجب بود از سر تکلیف ورود کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: نیازی نیست برای طرفداری از نامزدی با دیگران دعوا و یا دیگران را تخریب کنیم لذا بیان استعداد،  توانایی و ظرفیت ها در این زمینه کافی است.

وی تاکید کرد: ما در انتخابات فصل الخطاب داریم و در راس همه رهبری و منویات و فرمایشات ایشان است در ضمن اینکه انتخابات مجاری قانونی مانند هیات های نظارت شورای نگهبان و غیره دارد که کاملا مشخص است لذا باید مراقب باشیم قبل از اینکه هیات نظارت و شورای نگهبان فردی را تایید یا رد نکرده نه در تایید نه در رد افراد پافشاری نکنیم و این کار را بر عهده مرجع قانونی بگذاریم.

انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال برگزار می شود و استان کرمان ۱۰کرسی نمایندگی  برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی دارد.

 ۳۰۲۹/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.