به گزارش ایرنا، مهدی شفیعی روز چهارشنبه در نشست خبری با محوریت ویروس کرونا با اشاره به وضعیت موارد مثبت کرونا اعلام شده در ۱۴ اسفند ماه در استان کرمان افزود: با مثبت شدن تست کرونای پنج نفر دیگر، تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به ۱۵ نفر رسید.

وی اظهار داشت: از این پنج بیمار مبتلا به کرونا در استان کرمان سه نفر در کرمان، یک نفر در رفسنجان و یک نفر در ارزوئیه بستری هستند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: یکی از این بیماران مبتلا به کرونا معاون توسعه و منابع این دانشگاه با ۴۷ سال سن است. 

وی با بیان اینکه تست یک مرد ۷۴ ساله در شهر رفسنجان مثبت اعلام شد تصریح کرد: فرزند این فرد مدتی قبل به یکی از استان های با شیوع بالا بیماری کرونا سفر داشته است.

وی ادامه داد: حال عمومی این بیمار خوب نیست و هم اکنون در آی سی یو بستری است.

شفیعی با اشره به اینکه تست کرونای یک مرد ۳۲ ساله در شهرستان ارزوییه نیز امروز مثبت شده است گفت: وی نیز از اهالی استان های دیگر است و مدتی برای کار در شهرستان ارزوئیه ساکن شده است. 

وی اظهار داشت: یک خانم ۶۸ ساله نیز که ۲ هفته قبل در قالب کاروان زیارتی به شهر قم سفر داشته است اکنون با تست رونای مثبت و دارای بیماری فشار خون است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: بیمار بعدی مردی ۵۵ ساله و از اهالی شهر کرمان است و سابقه سفر به استان دیگری را نداشته است.

وی گفت: تاکید ما بر خودداری از سفرهای غیرضروری به شهرها و استان های دیگر بویژه خودداری از سفرهای زیارتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.