احمد احمدی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش در زمینه آگاه‌سازی و مقابله با ویروس کرونا شکل گرفته زیرا در این راستا ضرورت داشت که مردم آموزش های ویژه ببیند.

وی تصریح کرد: همچنین گروه هایی در قالب این پویش، پوسترها و محتواهای علمی مستند برای جلوگیری از حاشیه سازی و ایجاد ترس در جامعه با مستنادات علمی آماده، طراحی و در فضای مجازی منتشر شده است.

رییس مجمع جوانان استان کرمان با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد بسیاری در حوزه آموزش استان کرمان فعال هستند اظهار داشت: مردم تاکنون از پویش مردمی مبارزه با کرونا به آدرس pooyesh_korona استقبال بیش از ۶ هزار نفری داشته اند.

احمدی نژاد اضافه کرد: همچنین کمیسیون آموزش مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان کرمان، راه اندازی ستاد جوانان برای مقابله بهتر با ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داده است.

رییس کمیسیون آموزش مجمع سازمان های مردم نهاد استان کرمان هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این پویش با هدف اطلاع‌رسانی به عموم مردم، تولید محتواهای آموزشی از مراکز معتبر و دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از شایعات مربوط به ویروس کرونا شکل گرفته است.

آرمان سندگل افزود: معرفی مراکز توزیع رایگان و غیر رایگان اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا برای دسترسی آسان، تبلیغ اقدامات موثر دستگاه ها ازجمله خدمات غیرحضوری در زمینه جلوگیری از ترویج این ویروس از دیگر اهداف پویش مردمی مبارزه با کرونا به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: به دنبال جذب خیران برای تهیه اقلام مورد نیاز پیشگیری از ویروس کرونا و توزیع بین افراد کهنسال، بیماران زمینه ای و افرادی که نقصی در سیستم ایمنی دارند و بانوان باردار هستیم.

رییس سازمان مردم نهاد کارآفرینان جوان امید بوتیا ادامه داد: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و برخی سازمان های مردم نهاد در این زمینه قول مساعد همکاری داده‌اند.

وی گفت: همچنین ستاد جوانان مبارزه با ویروس کرونا با حضور سازمان های مردم نهاد جوانان تشکیل شده که این ستاد اهداف تولید محتوا و معرفی را دنبال می کند.

سندگل از مدیران و مسئولان دستگاه های استان کرمان درخواست کرد که برای جلوگیری از موازی کاری و انجام اقدام موثر و یکپارچه در مقابله با ویروس کرونا به این ستاد بپیوندند.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، تاکنون ۱۰ کرمانی به علت ویروس کرونا در استان کرمان بستری شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.