عباس تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ساعت کاری ادارات در استان کرمان اظهار کرد: تغییر ساعت کاری ادارات مشمول استان‌های درگیر بحث کرونا است و در استان کرمان به دلیل اینکه تاکنون نمونه مثبت کرونا نداشته ایم ساعت کاری تغییر نکرده است.

وی ادامه داد: قرار است فردا جلسه «ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا» تشکیل شود و یکی از دستورکارهای این جلسه بحث تغییر ساعت کاری ادارات است که بعد تصمیم گیری به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

تقی زاده با تاکید بر اینکه ادارات استان کرمان فردا طبق روال همیشگی باز است، گفت: در مجمع اختیارات این مساله از لحاظ تشخیص به عهده دانشگاه علوم پزشکی است و تصمیم نهایی با هماهنگی استانداری گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بحث پیشگیری و لزوم ایجاد بستر مناسب برای مساله گفت: در دستورالعمل ملی در خصوص کرونا پیش بینی‌های لازم انجام شده و بر این اساس در استان کرمان در برخی ادارات افرادی که دچار مشکلات و بیماری‌های زمینه‌ای بوده اند مشمول دورکاری شده اند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی بیان کرد: جلسه ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا در کرمان از این بعد منظم تر تشکیل می‌شود و قرار است که این جلسه تقریباً هر ۴۸ ساعت یکبار تشکیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1368835
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.