به گزارش ایرنا با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در سطح کشورهمه‌گیر شده و مراکز نظامی و انتظامی استان کرمان نیز تدابیر لازم برای پیشگیری از این ویروس را انجام داده‌اند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق ارتش روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمهیدات وزارت بهداشت در راستای کنترل و پیشگیری این ویروس استفاده کرده است.

محمدعلی حیدرزاده با بیان اینکه تمهیداتی را پیرامون کنترل، پیشگیری و گندزدایی آشپزخانه‌ها، آسایشگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی سربازان انجام گرفته است گفت: همچنین کارکنان پایور، وظیفه و مراجعان در بدو ورود به پادگان‌ها با استقرار تیم کنترل بهداشتی مورد ارزیابی ویروس کرونا قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه سرکشی به یگان‌ها و گردان‌ها نیز در راستای پیشگیری از ویروس کرونا توسط تیم کنترل بهداشتی انجام می‌شود تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا در پادگان‌های جنوب شرق ارتش وجود نداشته است.

مسئول روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه براساس دستور مرکز در این شرایط هیچ محدودیتی برای مرخصی سربازان و کادر وجود ندارد بیان داشت: تا اطلاع ثانوی کلیه فعالیت‌های آموزشی، تجمعات، همایش‌ها، جلسات این مجموعه لغو شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط در پادگان‌های نماز جماعت برگزار نمی شود اما مساجد با تمهیدات کنترل بهداشتی برای سربازها باز است و می‌توانند به صورت فردی نماز خود را اقامه کنند.

سردار محمد مطهری جانشین سردار سپاه ثارالله استان کرمان نیز از تعطیلی تمامی فعالیت‌های آموزشی سربازان سپاه استان خبرداد و گفت: تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این مجموعه انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.