به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی توکلی روز جمعه جایگزین خطبه های نماز جمعه این هفته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به اینکه  بیماری کرونا به هر دلیل وارد کشور شده و عده ای را گرفتار کرده افزود: برای مقابله موفق با این بیماری ضمن رعایت امور بهداشتی باید از  بیماری دچار ترس و استرس نشویم زیرا هر چه استرس در بدن انسان بالاتر می برود سیستم ایمنی بدن ضعیف تر می شود در نتیجه ابتلا به بیماری ها راحت تر می شود.

وی تاکید کرد: لازم می دانم از پزشکان، پرستاران و عوامل درمانی به عنوان افسران و سربازان مدافع حریم سلامت کشور تشکر کنم که خودشان را مستقیما وارد میدان جنگ با کرونا ویروس جدید کرده اند که امید است خداوند به همه آنها اجر دنیوی و اخروی عنایت بفرمایید.

برغم تبلیغات مسموم دشمن انتخابات خوبی برگزار شد

حجت الاسلام توکلی  همچنین به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات علیرغم تبلیغات رسانه های بیرونی برای عدم شرکت مردم و جو سازی های عوامل داخلی آنها که با تایید صلاحیت شدگان فعلی نمی توان انتخاباتی رقابتی داشت انتخابات دوم اسفند به خوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: صحت انتخابات هفت حوزه انتخابیه به تهران اعلام شد و دو حوزه دیگر به خاطر شکایات رسیده در حال بررسی است.

حجت الاسلام توکلیادامه داد: اما جای گلایه دارد برخی از نامزدها یا هوادارانشان بداخلاقی هایی را مرتکب شدند که زیبنده نظام اسلامی و برخی از نامزدها نبود.

خطیب موقت جمعه کرمان گفت: لذا چند توصیه به انتخاب شدگان دارم اول اینکه حرف هایی را که در تبلیغات خود به مردم گفتید فراموش نکنید دوم اینکه همیشه فکر کنید چه بودید و چگونه با رای مردم به مجلس راه یافتید لذا گرفتار غرور و خود بزرگ بینی نشوید و سابقه خوب فعلی خودتان را حفظ کنید که چهار سال دیگر باید تایید صلاحیت شوید.

وی همچنین به فرا رسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب که از شرافت ویژه ای برخوردار است و حتی در زمان جاهلیت و قبل از اسلام همین شرافت را داشت و اعراب بت پرست منتظر بودند که ماه رجب برسد و حاجات خود را در این ماه از خدا بخواهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.