مسلم مروجی فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای جنوب کرمان در حوزه تولید محصولات کشاورزی، نشست‌های متعددی با سازمان توسعه تجارت در راستای جذب بازار کشورهای دیگر در این خصوص برگزار کردیم.

وی از سفر هیات تجاری روسیه به جنوب کرمان خبر داد و گفت: با شناخت دقیق نسبت به نیاز بازار روسیه به محصولات کشاورزی جنوب کرمان و رایزنی با رییس و اعضای نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه، مقرر شد طی دو هفته آینده بازرگانان این کشور برای دیدار با صادرکنندگان و همچنین بازدید از کشاورزی منطقه به جنوب کرمان سفر کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در این سفر، مدیران چندین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ این کشور که در حوزه محصولات کشاورزی فعال هستند، نیز حضور خواهند داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از آغاز چهار دوره آموزش مقدماتی فرش دستباف در جنوب کرمان خبر داد.

مروجی فرد تصریح کرد: کارآموزان شرکت کننده در دوره آموزشی قالیبافی پس از اتمام دوره و اخذ گواهینامه، از سوی شرکت تعاونی فرش شهرستان‌های خود مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های این سازمان، هزینه و مجوز برگزاری این کلاس‌ها از مرکز ملی فرش ایران تأمین می‌شود.

مروجی اظهار داشت: این دوره‌ها در مناطق دوساری، یوسف‌آباد و ۲ دوره هم در شهر عنبرآباد برگزار می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به منظور معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی طی نشستی در سازمان توسعه تجارت با حسن اُلفت معاون حوزه اورآسیا و فرهاد پرند مسوول گروه اورآسیای سازمان توسعه تجارت ایران و همچنین رستم ژیگانشین رییس نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران دیدار کرد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی استان را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.