به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در کنفرانس بعد از بازی گل گهر سیرجان با تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: واقعاً تأسف و افسوس می‌خورم وقتی تیم ما این قدر خوب مقابل این بازیکنان بازی می‌کند، گل می‌زند ولی نمی‌تواند گل و نتیجه را حفظ کند، واقعاً ناراحت کننده است.

جلالی در پاسخ به اولین سوال خبرنگار در رابطه با حفظ گل اظهار کرد: در رختکن به بچه‌ها گفتم از سیرمان راضی هستم امیدوارم گلی را که به دست آوردیم حفظ کنیم و به جایگاه بهتری دست یابیم.

جلالی در پاسخ به اینکه تعداد هواداران امروز خیلی بیشتر از تمام بازی‌های قبلی بود و این هواداران کی جواب حمایتهایشان را می‌بینند؟ بیان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم، باعث دلگرمی ما شدند امروز واقعاً حمایت کردند. شاید بیشتر از توان و تصور تلاش کردند، ما با همه توان و وجودمان در بازی‌های باقیمانده جواب این حمایتها را خواهیم داد و دل این تماشاگران را شاد خواهیم کرد.

سوال بعدی خبرنگاران در رابطه با تغییر سیستم بازی بود که سرمربی گل‌گهر عنوان کرد: ما کاری را که انجام می‌دهیم بر اساس احساس نیست، بر اساس حریف استراتژی برای بازی می‌چینیم. در این بازی استراتژی کاملاً قوی داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم حریف را از بازی خارج کردیم. با توجه به طراحی که کرده بودیم واقعاً حقمان برد بود و به این مهم دست یافتیم اما روی یک غفلت گل خوردیم.

جلالی گفت: از میلاد فراهانی هم گله مندم باید هر طوری بود این توپ را در می‌آورد. ضمن اینکه مهاجم ما یونس شاکری هم نباید بازیکن حریف را آزاد می‌گذاشت تا شوت بزند، با توجه به اینکه به شاکری گوش‌زد کرد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به بازی که امین پورعلی می‌کند بهتر نیست در ترکیب اصلی قرار بگیرد؟ جلالی جواب داد: امین پورعلی روی بازی تأثیر گذاشت، اما جای که باید در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت.

جلالی ادامه می‌دهد: عبدی هم خوب بازی می‌کرد، در تمرین مدام این دو بازیکن را جا بجا می‌کردم و برای این بازی به این نتیجه رسیدم. در واقع بر اساس هر بازی ترکیبم را می‌چینم.

وی داوری بازی را خوب دانست و در خصوص تعویض برزای عنوان کرد: برزای مصدوم نشد بلکه فنی تعویض شد، در امتداد استراتژی برای نیمه دوم تعویض شد.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.