به گزارش ایرنا، اکبر میثاقیان عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم سیاه جامگان مقابل پیکان تهران افزود: برای کسب سه امتیاز و شکست تیم پیکان تهران به میدان خواهیم رفت.
وی با اشاره به اینکه تیم پیکان از کادر فنی با تجربه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: بازی مقابل این تیم دارای دشواری های بسیار زیادی است ولیکن تیم ما برای کسب سه امتیاز به میدان می رود.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان اظهار کرد: تیم پیکان تهران علاوه بر کادر فنی از مهره های هجومی بسیار مناسبی برخوردار است ولیکن تلاش می شود مقابل آن ها یک بازی روان و زیبا ارائه دهیم.
میثاقیان با بیان اینکه جایگاه پیکان تهران در لیگ برتر نشان از تلاش کادر فنی این تیم دارد، خاطر نشان کرد: پیکان در هفته های اخیر فراز و نشیب بسیار زیادی را پشت سر گذاشته اما جایگاه آن ها در لیگ برتر هنوز مناسب است.
وی با اشاره به اینکه حضور هواداران در ورزشگاه برای تشویق تیم سیاه جامگان مهم است، اظهار کرد: پرداخت درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان و حضور هوادران در ورزشگاه می تواند شرایط را برای پیروزی تیم سیاه جامگان مهیا کند.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان اظهار کرد: پیکان برای پیروزی مقابل سیاه جامگان به میدان می آید اما ما برای شکست این تیم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
مجید جلالی سرمی تیم پیکان تهران نیز به دلیل تاخیر در پرواز به این نشست خبری نرسید.
سیاه جامگان هم اکنون 24 امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
این تیم مشهدی فردا (پنجشنبه 31 فروردین ماه) از ساعت 17:45 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یپکان تهران می رود.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.