به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب پس از برد 2بر1تیمش در برابر ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران افزود: در هفته سی و چهارم بازی ها در بازی خانگی خود به مصاف بادران تهران می رویم که با برد در این دیدار می توانیم برگزار کننده جشن صعود باشیم.
وی در ارتباط با دیدار تیمش برابر ملوان نیز بیان کرد: بازی امروز برابر ملوان یک بازی سنگین و حساس بود که در نیمه نخست با محک زدن حریف سعی در آشنایی با نقاط ضعف و فوت آنها داشتیم.
تارتار ادامه داد: در این دیدار با وجود از دست دادن چند موقعیت گلزنی در طول بازی ولی باز موفق شدیم با به ثمر رساندن 2 گل پیروز این دیدار باشیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در مجموع تیم ما در این دیدار با یک بازی هوشمند و همت چشمگیر بازیکنان خود توانست برابر تیم مدعی ملوان انزلی به برد دست یابد و راه صعود خود به لیگ برتر را هموار کند.
وی ادامه داد: این تیم با طی کردن روندی صعودی 22 بازی خود را بدون شکست پشت سرگذاشت که این یک رکورد ارزشمند برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم محسوب می شود.
تارتار، در ارتباط با حمایت هواداران تیمش گفت: آنها در این دیدار به عنوان یار دوازدهم حمایت جانانه از نماینده استان بوشهر داشتند و خوشحالیم که توانستیم آنها را شادمان روانه خانه های خود کنیم.
تیم پارس جنوبی جم با برد برابر ملوان بندر انزلی 59 امتیازی شد و در صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.
این تیم در هفته سی و سوم بازی ها در اهواز به مصاف تیم استقلال این شهر می رود.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.