به گزارش خبرنگار ایرنا ، ارطغرول ساغلام جمعه شب در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های سپیدرود و تراکتورسازی در رشت اظهار کرد: در این زمین که مناسب نیز نبود، خوب بازی کردیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه خوبی کسب و در نهایت متحمل شکست شدیم.
وی گفت: تیم سپیدرود رشت در نیمه دوم در زمین خود حضور داشت و بازی را دنبال می کرد و بیشتر اوقات توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیت های خوبی نیز بدست آوردیم که بازیکنان نتوانستند از این فرصت ها سود ببرند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: با توجه به اینکه سپیدرود رشت خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌ کرد ، به همین دلیل مجبور بود در این بازی امتیاز بگیرد تا در لیگ برتر ماندگار شود و در نهایت موفق به این امر شد.
به گفته ساغلام ، البته بازی روندی داشت که بارها در دیدارهای گذشته هم این اتفاق برای ما افتاد و در چند مسابقه حریف نتوانسته به دروازه ما نزدیک شود اما ما گل را به حریف تقدیم کردیم و بعد از آن هم موقعیت‌ های زیادی به دست آوردیم و این فرصت ها را از دست دادیم که این مسابقه نیز همین روند را داشت .
وی خاطرنشان کرد: در واقع بازیکنان ما خوب بازی کردند اما نتیجه بد است و متاسفانه این سرنوشت ما در این فصل است که اشتباهات دفاعی ساده را انجام می دهیم و گل دریافت می کنیم اما به سختی گل می زنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز عصر جمعه در هفته بیست و هشتم از مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.