به گزارش ایرنا، فرماندار رابر درآیین بهره برداری از این پروژه ها با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط مسئولان استانی و شهرستانی برای توسعه رابر گفت: امروز هفت طرح زیرسازی و آسفالت محور روستایی چاله به متراژ سه کیلومتر بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

کرامت امیرحیدری در جمع خبرنگاران افزود: همچنین طرح لوله گذاری روستای قنات ملک به متراژ ۷۰۰متر با اعتبار بالغ بر۷۰میلیون تومان ،  لایروبی و مرمت قنات روستای جواران به متراژ ۲۰۰متر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیون تومان، صندوق خرد زنان روستایی دست کوک رابر با اشتغالزایی ۲۸نفر بطور مستقیم و ۵۰نفر غیرمستقیم از دیگرطرح‌های ایام الله دهه مبارک فجر بودند که افتتاح شدند.

وی ادامه داد: دبستان ۶کلاسه شهید امیدی روستای جواران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان، زیرسازی ،فرش و حصارکشی زمین چمن بزرگ مصنوعی رابر بااعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان نیز با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسیدند.

امیرحیدری افزود: امروز همچنین کلنگ زمین چمن مصنوعی آموزش وپرورش رابر نیز به زمین زده شد و امیدواریم طی ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

شهرستان رابر در فاصله ۱۸۵ کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.