علیرضا کمرئی در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در جیرفت با بیان اینکه در بحث آموزش متوسطه، وزارت آموزش و پرورش سیاست‌ها و جهت‌گیری‌ها، معطوف به سند تحول آموزش و پرورش است، گفت: امروز به جز سند تحول هیچ سند دیگری در کشور اجرا نمی‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه درسی ما در سیستم آموزشی معطوف به اقلیت و همراه با تربیت و یادگیری است، بیان داشت: هیچ کس در آموزش و پرورش غیر از تربیت چیزی را دنبال نمی‌کند.

وی بر الگوی تعالی به عنوان یک ابزار مدیریتی تاکید کرد و گفت: این الگو اگر در اختیار مدرسه نباشد مدارس با مشکلاتی از جمله روزمرگی روبرو می‌شوند.

کمرئی با بیان اینکه الگوی تعالی را برای مدرسه ضروری می‌بینیم، عنوان کرد: الگوی تعالی فکری بیشتر ارزیابی شاخص‌های فعلی است.

وی افزود: الگوی تعالی را جدی بگیریم و روی آن کار کنیم، استقرار پایه دوازدهم شرایط خاصی را ایجاد کرده است و طی چند سال گذشته نتوانستیم آنچه که لازم بود برای این پایه انجام دهیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی به واسطه چهل سال مبارزه با دشمنان انقلاب و مبارزه با نظام سلطه، در جهان به خوبی شناخته شد.

وی تصریح کرد: کمتر نیروهایی داریم که در رابطه با نظام سلطه روبرو هستند، یکی از مبارزان این حوزه سردار سلیمانی بود که در کنار مبارزه با شورش‌های دموکرات‌ها، در جنوب لبنان و غیره نبرد می‌کرد و که کمتر کسی چنین روحیه‌ای داشته است.

کمرئی اظهار داشت: خداوند در قرآن فرمودند، در میان مؤمنان مردانی هستند که در پیمانی که با خدا بستند تا آخر ایستادند، این روحیه در سردار سلیمانی کاملا مشهود بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک چهره ملی است، بیان کرد: سردار سلیمانی هویت استان را در تاریخ دگرگون کردند و این مهم برای فرزندان ما قطعا الهام بخش است.

وی اظهار داشت: نام سردار به گونه‌ای درج شده است که آمریکا او را به عنوان دشمن درجه یک خود می‌بیند و این نشان از عظمت و بزرگی سردار سلیمانی بود که چنین جایگاهی در جامعه کسب کرده بود و این افتخار نصیب ایرانی‌ها شده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آثار شهادت سردار سلیمانی را در تشیع وی دیدیم و شهادت سردار باعث شد ما از این بزرگمرد شناخت پیدا کنیم.

کمرئی اظهارداشت: سردار سلیمانی مایه اعتبار برای کشور ما شد، حضور پیکر سردار باعث شد توجه مردم به خادمان خود بیشتر جلب شود.

وی افزود: قطعا ثمره رشادت‌های سردار سلیمانی، مسلمانان را حرکت خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.