به گزارش ایرنا، مردم دیار کریمان با حضور پرشور در نیمه شب سه شنبه در فرودگاه آیت الله هاشمی و مصلی شهر کرمان به گرمی از سردار دل ها استقبال کردند. گرمای عشق به سردار سبب حضور پرشور جوانانی شد که از ساعات اولیه صبح و در اوج سرما به خیابان آمدند و در ثابت کردند پای آرمان‌های خود هستند.
ملت ایران از پیر و جوان، امروزی و دیروزی در کنار یکدیگر از ابتدای صبح و در سرما برای حضور در آئین تشییع شهید سپهدار سلیمانی حاضر شدند و با فریادهای آتشین خود  نفرت خود را از آمریکا و ترامپ جنایتکار اعلام کردند.
نوجوانی را دیدم که حوالی ساعت ۵ و ۴۳ دقیقه در کنار مادر و پدر خود در میدان آزادی به انتظار سردار دل ها ایستاده بود و در پاسخ به سوال من که چرا نخوابیدی اظهار داشت: ترامپ ناجوانمردانه نیمه شب سردار را به شهادت رساند ولی نمی داند ملت ایران شب و روز به امید انتقام آماده باش هستند و سرما و گرما و بی خوابی هم نمی تواند انگیزه ما را برای انتقام کم رنگ کند.
جوانی می گفت من در زمان جنگ نبودم که سرباز لشکر ۴۱ ثارلله باشم ولی امروز به عشق سردار تا اخرین قطره خونم پا در رکاب ولایت میجنگم و انتقام سردار را میگیرم.
زوج جوانی که به همراه نوزاد خود در میدان آزادی کرمان امده بودند به اتفاق عقیده داشتند که تنها فرزندشان، فدای رهبری و ادامه دادند که فرزندشان را مانند حاج قاسم تربیت می کنند تا در زمان خود از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند شهید سپهبد سلیمانی دفاع کند.
فاطمه دختر ۹ ساله کرمانی هم با چشمان گریان صدای انتقام، انتقام سر می داد و در پاسخ به سوال من گفت: حاج قاسم را مانند پدرم دوست دارم و با زبان کودکی خود اظهار داشت کفش حاج قاسم ارزشش از ترامپ بیشتر است.  
هم استانی های سردار در میدان آزادی یکصدا فریاد می زدند نه سازش نه تسلیم، انتقام، انتقام؛ مردم کرمان با این شعار خواستار انتقام خون سردار سلیمانی شدند.
ملت پرشور ایران در میدان آزادی شعارهای مدافع ولایت شهادت مبارک، حاج قاسم قهرمان شهادت مبارک، فدایی ولایت شهادتت مبارک، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست به استقبال مراسم تشییع سردار سلیمانی رفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.