مجید عسگری روز یکشنبه در اجتماع بزرگ عزاداران بخش دشت عباس به مناسبت شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: شهادت این سردار شجاع و مخلص معادلات خاورمیانه را بر هم می زند و آمریکا باید از منطقه برود.

وی افزود: منتظر انتقام سخت در هر زمان و مکانی باشید و بدانید این عمل خبیث شما بی پاسخ نخواهد ماند.

فرماندار دهلران تاکید کرد: با شهادت سپهبد سلیمانی ملت ایران و وجدان ملت های آزاده جهان عزادار شدند، بدانید ملت ایران و آزادیخواهان جهان و جبهه مقاومت جواب شما را خواهند داد.

عسگری یادآور شد: ترامپ در زمره جنایت کاران تاریخ است و ننگ این عمل تروریستی بر پیشانی وی و دولتمردان آمریکایی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: هر قطره خون سردار دلها ، ابومهدی المهندس و یاران باوفایشان که در مبارزه با خبیث ترین چهره های تاریخ ریخته شد، درفشی در چشم دشمنان و آمریکایی های مستکبر و تروریست خواهد بود.

فرماندار دهلران ادامه داد: امروز سردمداران نظام آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی سند شکست  و نابودی خود را امضا کردند و در آینده نه چندان دور انتقام این عمل تروریستی از آنها گرفته خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز در این مراسم گفت: آمریکا با ترور سپهبد سلیمانی و ابوالمهدی المهندس کار احمقانه ای کرد و تاوان سختی در انتظار آنهاست.

سرهنگ علی آبدونی افزود: ایران اسلامی همچون ید واحد است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با سربلندی این برهه حساس را پشت سرخواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: ملت ایران و محور مقاومت در مقابل زورگویان ساکت نخواهند نشست، جبهه مقاومت بیش از پیش قوی تر خواهد شد و خروش مردم ایران زنگ خطر انتقامی سخت را برای دشمنان به صدا در آورده است.

آبدونی افزود:دشمنان این روزها بیشتر از هرزمان دیگر شاهد وحدت و همدلی و انسجام ملت ایران و آزادیخواهان جهان هستند.

اجرای شعر و نوحه خوانی و سینه زنی و یزله از دیگر برنامه های گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی در بخش دشت عباس بود.

اعراب و شیوخ بخش دشت عباس شهرستان مرزی دهلران همزمان با ورود پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به ایران اسلامی با برپایی علم های عزا و پوشیدن لباس سیاه و قرائت نوحه های عربی در وصف سید و سالار دشت کربلا و یارانش ، سپهبد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری و ادامه راه شهید سلیمانی نشان دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.