سید حسین نقوی حسینی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مردم استان تهران حماسه‌ای عظیم از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی شکل دادند، اجتماع عظیمی که در آن تمامی افراد، تشکل‌ها، مذاهب، گروه‌ها و طبقات مختلف حضور یافتند تا بر ادامه راه شهیدان مقاومت تأکید کنند.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران اسلامی در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت ثابت کردند که در تمامی شرایط پای انقلاب ایستاده‌اند، حضوری که از آن می‌توان به عنوان انقلاب سوم ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا یاد کرد.

نقوی حسینی گفت: مردم ایران در این اجتماع بزرگ این پیام را به ترامپ دادند که اگر او ادعا می‌کند ۵۲ نقطه از ایران را زیر نظر دارد  ملت ایران ۵۲۰ نقطه آمریکا را هدف خود قرار می‌دهند و از تهدید او هراسی ندارند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تحقق انتقام سخت ملت ایران گفت: یکی از مهمترین انتقام‌های مردم ایران، همین حضور میلیونی در تشییع پیکر شهید سلیمانی و همراهانش شهیدش است، از این پس، آمریکایی‌ها باید در بیم و وحشت زندگی کنند تا روز انتقام سخت ملت ایران که حتمی است، فرا رسد.

وی با اشاره به تهدید ترامپ مبنی بر هدف قرار دادن مراکز فرهنگی ملت ایران گفت: این سخنان دقیقا همان رفتاری است که گروه‌های تروریستی تکفیری داعشی در نابود کردن مراکز فرهنگی و آثار تاریخی در سوریه و عراق مرتکب می‌شدند و نشان می‌دهد که آن‌ها این رفتار را از خالق خود یعنی آمریکا فرا گرفته‌اند.

نقوی گفت: ترامپ به خوبی می‌داند که این حرکت عظیم ملت ایران که جای در تاریخ جهان دارند، برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادتی است که ملت ایران در مراکز فرهنگی آموخته‌اند. از این رو تهدید خود را متوجه این مراکز کرده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابو مهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در فرودگاه بغداد توسط آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

پیکر مطهر سپهبد شهید سردار سلیمانی و همراهانش امروز دوشنبه، بعد از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران، ‌به سمت میدان آزادی تشییع شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم و سپس به کرمان منتقل می شود تا فردا سه شنبه در  گلزار شهدای کرمان آرام گیرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.