به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین محمدی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه میانه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خود را سربازی از سربازان ولایت و وظیفه سربازی را دفاع از نظام و انقلاب در تمامی برهه ها تا پای جان عنوان کرد .
وی با بیان اینکه، افتخار بزرگ ما پاسداران این است که حضرت امام(ره) فرمود: 'اگرسپاه نبود، کشور نبود'، اضافه کرد: نابودسازی توطئه ها و توطئه گران، مقابله نظامی در جنگ 8ساله با دشمن، و ورود در عرصه های سازندگی و آبادانی کشور از شاخص ترین کارکردهای 40 ساله سپاه است.
سرهنگ محمدی با اشاره به ریشه کنی گروه های تکفیری، سلفی، داعشی و سایر گروه های تروریستی در منطقه توسط سپاه، افزود: اگر نیروهای سپاه در منطقه به حمایت از مظلومان و مستضعفان با این گروه ها نمی جنگیدند، اکنون زنان، کودکان و مردم ایران وضعیتی بهتر از زنان و کودکان و مردم مظلوم سوریه نداشتند.
وی با بیان بخشی از فعالیت های مردمی سپاه میانه در سال گذشته، محرومیت زدایی و ساخت خانه های محروم، اجرای طرح بسیج سلامت و ویزیت رایگان بیماران و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه را از جمله مهمترین این فعالیت ها برشمرد.
وی گفت: با شروع سال جدید و مواجه شدن با ناگواری ها و خرابی های سیل اخیر نیز این نهاد مقدس با کمک بسیجیان توانسته است تا کنون بیش از یک میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری و به مناطق سیل زده کشور ارسال کند.
شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.