به گزارش ایرنا، جمعی از مردم شهرستان ورامین که به منظور شرکت در مراسم تشییع شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تهران عزیمت کردند اظهار داشتند: هر چند که حاج قاسم سلیمانی، مالک اشتر رهبر معظم انقلاب بود و از جمع ما پرکشید، ولی ملت ایران قول می‌دهند که حتی یک لحظه رهبر انقلاب را تنها نگذاشته و چون این سردار بزرگ، از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کنیم.
یکی از این مشتاقان بدرقه سردار سلیمانی به خبرنگار ایرنا گفت: آمریکا تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، محور مقاومت دچار تزلزل شده و می‌تواند به اهداف خود در تسلط بر منطقه دست یابد غافل از این که، ما همچون بذرهایی که در دل زمین کاشته می‌شود، رشد می‌کنیم و یک نفر ما به هزاران نفر تبدیل خواهد شد.
مجتبی رستمی افزود: امروز تمامی دوستان و دشمنان ایران اسلامی به این واقعیت اعتراف می‌کنند که شهادت حاج قاسم سلیمانی همچون ریسمانی عظیم، ملت‌ ایران را در کنار یکدیگر و پشت سر ولایت، متحدتر از قبل ساخت و یقینا این انسجام، مرگ تمامی سردمداران کفر و استکبار را به همراه دارد.
یکی دیگر از این افراد به خبرنگار ایرنا گفت : این جمله‌ای که امروز بین مردم دست به دست می‌شود، ای کاش به گوش رئیس جمهور احمق آمریکا نیز برسد که شهید حاج قاسم سلیمانی به مراتب برای او خطرناک‌تر از سردار حاج قاسم سلیمانی است و این واقعیت را زمانی متوجه می‌شود که به قول سید حسن نصرالله، سربازان آمریکایی، افقی به خانه‌هایشان بازگردند.
مجید تاجیک افزود: هر چند که فقدان شهید سلیمانی برای ملت ایران و تمام آزادیخواهان جهان دردآور و غیرقابل تحمل است ولی یقینا خون این شهید، مبارزان اسلام در محور مقاومت را برای ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل منسجم‌تر از قبل می‌کند.
دیگر شهروند ورامینی که کفن پوش عازم تهران است اظهار کرد: ما فرزندان شهادتیم، پدران ما کفن پوش جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند و ما نیز امروز اعلام می‌کنیم که منتظرفرمان رهبر خود در گرفتن انتقام سخت از مسببین به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی هستیم.
احمد شیرکوند گفت: ترامپ باید از هراس جمعیت میلیونی ایرانی و عراقی در تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بمیرد و عواقب اقدام احمقانه خود را بپذیرد.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابو مهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در فرودگاه بغداد توسط آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.
پیکر مطهر سپهبد شهید سردار سلیمانی و همراهانش امروز دوشنبه، بعد از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران، ‌به سمت میدان آزادی تشییع شد.
پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم و سپس به کرمان منتقل می شود تا فردا سه شنبه در  گلزار شهدای کرمان آرام گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.