به گزارش ایرنا، پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شبانگاه دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی و در میان استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی ،مدیران کل و مسئولان نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی وارد شهر و دیار خود شد.

استقبال کنندگان از پیکر سردار شهید سلیمانی، ساعاتی قبل با حضور در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی عمق ارادت و چشم انتظاری و البته قدرشناسی خود را به این سرباز وطن نشان دادند.

تعداد زیادی از اهالی کرمان نیز ساعت ها قبل از ورود سردار شهید سلیمانی به فرودگاه کرمان در خیابان های منتهی به فرودگاه ایستاده اند.

پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز  شنبه هفته جاری به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و روز یکشنبه نیز پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس تشییع شد.

پیکر  پاک شهیدان جبهه مقاومت ‌صبح  روز(دوشنبه) پس از اقامه نماز توسط حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران، به سمت میدان آزادی تشییع شد.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و بامداد سه شنبه  به منظور تدفین به کرمان انتقال یافت.

همزمان با ورود پیکر پاک سپهبد شهید سلیمانی به کرمان اهالی دیار کریمان به صورت خود جوش به عزاداری پرداختند.

شهید حسین پورجعفری ، از همرزمان مجاهد کبیر، سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی بود که همراه ایشان در جنایت وحشیانه نیروهای آمریکایی در بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.