یوسف پورواجد روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال یکهزار و ۷۰۰ شغل در روستاهای استان کرمان از محل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه این تعداد اشتغال در بخش‌های صنایع خرد، کشاورزی و خدمات در قالب یکهزار و ۶۴ پرونده ایجاد شده افزود: از این تعداد ۲۹۰ پرونده در حوزه صنایع روستایی به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، ۱۸۵ پرونده در حوزه کشاورزی به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان و ۵۸۹ پرونده در حوزه خدمات به مبلغ ۶۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار پرداخت شده است .
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۱۳ پرونده در حوزه صندوق‌های خرد محلی و واحدهای بوم گردی ایجاد شده ، گفت: با پرداخت ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به واحدهای بوم‌گردی و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به صندوق‌های خرد محلی بیش از ۸۷۰  فرصت شغلی در استان خلق شده است.
وی تصریح کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در حوزه‌های کشاورزی، بوم‌گردی، گردشگری، صنایع تبدیلی و بسته‌بندی و صنایع دستی است .
پورواجد خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید از متقاضیان حوزه کارآفرینی و مشاغل روستایی نیز با اعطای تسهیلات ارزان و آسان حمایت می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.