خلیل موحد  روز دوشنبه در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی ۹ دی جیرفت  افزود: دشمنان در دهه اول انقلاب زور و زر و تزویر را در دستور کار قرار دادند ولی نتیجه نگرفتند و در دهه دوم انقلاب هم جنگ فرهنگی را برنامه‌ریزی کردند.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ فرهنگی ماجرای کوی دانشگاه را رقم زد که این نقشه با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد.

سخنران ویژه‌برنامه ۹ دی در جیرفت، فتنه دهه سوم انقلاب را جنگ اصولگرا و اصلاح‌طلب برشمرد و گفت: فتنه ۸۸ خروجی نقشه دشمنان بود که با روشنگری‌های رهبری خاتمه یافت.

وی ادامه داد: قرآن کریم می‌فرماید کفار هیچ  زمان نمی‌توانند بر شما مسلط شوند مگر زمانی که در میانتان منافق وجود داشته باشد لذا نگاه مقام معظم رهبری در فتنه‌ها مانند نگاه امام حسن و امام حسین (ع) است.

موحد اظهار داشت: دشمن از فتنه‌های گذشته درس گرفته و به دنبال ایجاد فتنه جدیدی است لذا همه هوشیار باشند تا در مسیر فتنه‌ها حرکت نکنند.

وی به سخنان امسال مقام معظم رهبری در جمع طلاب اشاره کرد و گفت: معظم‌له در جمع طلاب فرمودند، تِز انقلاب از حوزه علمیه آمده و امروز دشمن دنبال فتنه جدیدی است تا از قم آنتی‌تز انقلاب را درست کند.

موحد تصریح کرد: نفاق امروز جامعه را بشناسیم و در نقشه دشمنان گرفتار نشویم چرا که آنها با راه‌اندازی کودتای اقتصادی دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

وی ادامه داد: دشمنان دنبال کشاندن مردم به خیابان‌ها بوده و امروز با  طرح استعفای رییس جمهوری به دنبال تنش اجتماعی و نارضایتی مردم و در نتیجه مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند.

سخنران ویژه‌برنامه ۹ دی در جیرفت با بیان اینکه با بصیرت‌گری‌های رهبر معظم انقلاب نسل چهارم و پنجم انقلاب نسبت به آمریکا واکسینه شدند، گفت: اگر فتنه‌های روز را نشناسیم، سیلی می‌خوریم لذا مراقب ایمان و تقوای خود باشیم.

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و جناح‌های سیاسی در شهرستان جیرفت برگزار شد.

جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.