به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر با بیان اینکه ابعاد فتنه دشمن با گذشت زمان کم کم در حال روشن شدن است، افزود: امید است با دستگیری عوامل اصلی فتنه و اعتراف آنها، ابعاد مختلف این فتنه عظیم برای مردم مشخص شوند.

وی دزفول را از شهرهای آرام کشور بعد از گران شدن نرخ بنزین دانست و گفت: مردم دزفول زودتر از بسیاری از شهرها در محکومیت اغتشاشات اخیر به خیابان آمدند.

امام جمعه دزفول با اشاره به استعفا یا برکناری برخی مسوولان گفت: گاهی بواسطه غفلت یک مسوول خساراتی وارد می‌شود که باید به آنها رسیدگی شود.

وی افزود: مسوولان باید همیشه حتی بعد از برکناری یا استعفا پاسخگوی عملکرد خود باشند و درصورت نیاز محاکمه شوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه اغماض باعث وارد آمدن خسارت می‌شود، اظهارداشت: تمام دستگاه‌ها واحد بازرسی و ارزیابی دارند و خوب می‌دانند مسوولی موفق بوده یا خیر.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس گفت: این عالم برجسته فردی انقلابی بود و دیانت و سیاست اسلامی در شخصیت وی تجلی یافت لذا رضاخان نتوانست زنده بودن او را تحمل کند و دستور شهادت وی را صادر کرد.

امام جمعه دزفول انتخابات را شاخص مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: قانونمداری و عمل به مر قانون باید بدون کوچکترین اغماض توسط عوامل اجرایی انتخابات و شورای نگهبان رعایت شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید نمونه باشد، افزود: شورای نگهبان باید روی داوطلبان دقت و حساسیت لازم را داشته باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم جلوگیری از نفوذ دشمن گفت: گام دوم انقلاب باید با اقتدار در عرصه انتخابات برداشته شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به قشر محروم جامعه اظهارداشت:  رسیدگی و تلاش برای رفع مشکلات محرومان مهمترین ویژگی حکومت علوی است. 

امام جمعه دزفول با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر توسط رهبر معظم انقلاب افزود: دلیل تاکید مقام معظم رهبری به رونق تولید و اشتغالزایی، رفع محرومیت است. 

وی با بیان اینکه بیکاری جوانان در قضایای اخیر رخ نشان داد، گفت: اشتغال ضامن امنیت جامعه است زیرا درصورت وجود اشتغال، معضلات زیادی از جمله طلاق، سرقت و اعتیاد کم می‌شوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: دشمن برای ضربه زدن به ما تلاش می‌کند در مناطق محروم نفوذ کند. 

وی در پایان با معرفی کتاب زندگینامه دکتر شهریاری از شهدای هسته‌ای اظهارداشت: دشمن پس از شهادت این شهید خیلی خوشحال شد ولی این شهید پیش از شهادت علم خود را به شاگردانش منتقل کرده بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.