سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان که به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی برگزار شده بود افزود: نیروی های انتظامی، امنیتی و اقشار مختلف مردم در فتنه اخیر دشمنان سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه، ستون خیمه انقلاب است، اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ که از قبل توسط دشمنان خارجی و داخلی طراحی شده بود با حماسه بی نظیر ۹ دی خنثی شد. 

سردار کرمی تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ بر پایه القاء تقلب در انتخابات، ایجاد نا امنی ذهنی برای مردم و با تشویش اذهان عمومی طراحی شده بود که با حضور گسترده مردم در صحنه، خاموش شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸، آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی رسما موضع گرفته و به مقدسات و عاشورا، اهانت شد گفت : در ۹ دی سال ۱۳۸۸ مردم به صحنه آمدند و حماسه تاریخی شکل گرفت.

سردار کرمی با اعلام اینکه حماسه ۹ دی یک پیام مهم داشت و آن حمایت از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود، افزود: در همه فتنه‌ها، نفوذ وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه دشمنان ادامه‌ دار است اظهار داشت: با فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری فتنه ۹۸ نیز خنثی شد و پیروزی قطعی با مقاومت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.