سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی روز دوشنبه در  حاشیه تجمع ۹ دی در میدان امام(ره) سمنان در گفت و گو با ایرنا، افزود: پشتیبانی مردم از ولایت فقیه پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و عبور از فتنه‌ها و دسیسه دشمنان و سربلندی کشور به پاس این پشتیبانی و پیوند عمیق است.

وی ادامه داد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت ایران با ولایت فقیه است و مردم با حضور پرشور خود در این روز نشان دادند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

دامغانی اظهار داشت: انقلاب در قلب و روح ملت ریشه دوانده است و ملت فهیم و بابصیرت کشور اجازه نمی‌دهند فتنه‌گران با ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور مشکل ایجاد کنند.

وی یادآور شد: برای پیروزی انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و خانواده‌ها بر مبنای اعتقاد به انقلاب برای سربلندی انقلاب اسلامی هزینه سنگین پرداخت کردند که اکنون برای حفظ آن از هیچ چیز دریغ ندارند و اجازه فتنه به دشمن نمی‌دهند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: مردم به هیچ عنوان اجازه  آشوب به فتنه گران در کشور نخواهند داد و امروز با حضور پرشور خود در تجمع 9 دی این مساله را به دشمنان گوشزد کردند.

تجمع ۹ دی در ۲۱ نقطه استان سمنان امروز با حضور مردم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.