حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در یوم الله ۹ دی مردم خط خود را از فتنه گران جدا کردند و انقلابی در انقلاب خلق شد.

وی  ادامه داد: از همان روزهای نخست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدخواهان و استکبار سعی در ایجاد توطئه علیه نظام و حکومت مردمی با گرایش اسلام ناب محمدی داشتند.

وی عنوان کرد: آنها از ترور کودکان و شخصیت های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا استفاده از افراد فریب خورده و سران برخی از گروه های انحرافی در خارج از کشور برای تغییر و براندازی نظام تلاش می کنند و تا مدامی که مردم در عهد و پیمان با بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری هستند، به اهدافشان نمی رسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: جمهوری اسلامی بنا بر اتفاق نظر دانشمندان ادیان الهی موعودی است که خداوند متعال برای مقدمه ظهور مهدی موعود(عج) به بشریت داده است.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به انتخابات سال ۸۸ و حضور بسیار گسترده مردم و مشارکت ۴۰ میلیون نفری افزود: این حضور و امنیت برای دشمنان بسیار سنگین بود و سعی در ایجاد انشقاق بین مردم کردند اما دیری نپایید که این توطئه به وحدت مردم تبدیل شد و مردم خط خود را از بدخواهان جدا کردند.

گفت: با اهانت آشوبگران به مقدسات که بهترین جایگاه ارزشی حکومت اسلامی و اعتقادی اقشار مردم بود، ملت صف خود را از دشمنان جدا  و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

وی افزود: در ۹ دی با حضور به موقع مردم این شیطنت ها و خباثت ها تبدیل به فرصتی برای نظام و رفراندومی برای نظام شد که که مردم یکبار دیگر با جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری بیعت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در راستای معرفی ابعاد حماسه ۹دی ،یک دوره کامل کتاب هشت جلدی به عنوان دایره المعارف فتنه توسط بهترین شخصیت های علمی و تحلیل گران کشور تدوین شده است.

وی اظهار داشت: در این راستا برنامه های جامعی جهت زنده نگهداشتن حماسه ۹ دی با شعار یوم الله ۹دی مظهر بصیرت ولایتمداری و عبور از فتنه ها در استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور بصیرت بخشی جهت آگاهی نسل جوان توسط ائمه جمعه و سخنران استانی و کشوری و سخنرانی نماینده ولی فقیه در مصلی الغدیر در روز دوشنبه ۹دی ماه انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.