آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در حاشیه تجمع ۹ دی مردم شهر سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تا زمانی که ملت با بصیرت در صحنه حضور دارند، دشمن ناکام خواهد ماند.

وی با بیان اینکه حضور هوشمندانه و خودجوش مردم در نهم دی توطئه های فتنه انگیزان را خنثی کرد، ادامه داد: تاکنون فتنه گری در کشور به جایی نرسیده است و بازهم نمی‌رسد، چرا که مردم بابصیرت انقلاب را حفظ کردند و بعد از این نیز این رویه ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: پشتیبانی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین سرمایه است که با وجود این سرمایه تنها تکیه بر توانمندی‌های داخلی موجب پیشرفت و اقتدار کشور می‌شود.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: مردم ولایت مدار استان سمنان و ملت ایران همیشه همراه و پشتیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ضرورت دارد مسئولان نیز  به فکر مردم باشند و برای حل مشکلات ملت اهتمام ویژه داشته باشند

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: قتنه سال ۸۸ مردم را هوشیارتر کرد و ملت همیشه در صحنه ایران نسبت به بسیاری از برنامه های تفرقه آمیز دشمنان آگاه شدند و در شرایط کنونی جامعه نیز مردم باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار باشند و توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

تجمع ۹ دی در ۲۱ نقطه استان سمنان امروز با حضور مردم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.