سرهنگ "اصغر زاهدی" روز چهارشنبه افزود: در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و در پی وقوع چندین فقره نزاع و درگیری و ضرب و جرح با سلاح سرد در مهرماه سال جاری در یکی از محلات شهر کرمان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی از حضور یکی از اراذل و واوباش که ۶ ماه متواری و تحت تعقیب پلیس بود در یک منزل، مطلع شدند و وی را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ زاهدی خاطرنشان کرد: این فرد که دارای سوابق متعدد از جمله ایراد سه فقره ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد است، تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان افزود: در عملیاتی دیگر نیز یکی از اراذل و اوباش معروف شهر کرمان که دارای ۹ سابقه ضرب و جرح با سلاح سرد بود و پس از شرکت در یک نزاع و درگیری سه ماه متواری و تحت تعقیب پلیس بود توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان بیان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیرقانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.