به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات ویژه و خاص پلیسی در کشف سرقت گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با همکاری واحدهای تجسس کلانتری ها با تلاش شبانه روزی توانستند در کمترین زمان ممکن باند سرقت منزل را شناسایی کنند.
وی افزود: ماموران پلیس با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه باند سارق منازل را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: در این ماموریت سه سارق حرفه ای و سه مالخر که بصورت باندی اقدام به سرقت منازل مردم و فروش اموال مسروقه می کردند، دستگیر و به 26 فقره سرقت شامل 18 سرقت منزل و هشت سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
فتاحی ضمن هشدار به شهروندان در خصوص خرید و فروش لوازم دست دوم یادآور شد: خرید و فروش لوازم دست دوم باعث سوء استفاده مالخران و نیز سارقان برای دستبرد به منازل مردم می شود.
سرهنگ فتاحی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند تصریح کرد: شایسته است واحدهای صنفی سمساری ها همچنین شهروندان محترم از خرید اینگونه لوازم از افراد مشکوک و ناشناس خودداری کنند.

* دستگیری اعضای باند توزیع موادمخدر صنعتی در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری اعضای باند توزیع موادمخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ منوچهر مکی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از اهالی شهرستان دهلران مبنی بر توزیع موادمخدر توسط چندین نفر، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با هماهنگی و دستور ویژه دادستان و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی، مخفیگاه اعضای باند مورد نظر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تاکید کرد: اعضای این باند در یک عملیات غافلگیرانه و پس از چندین ساعت تعقیب و گریز فراوان دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شدند.
وی افزود: از اعضای این باند سه نفره توزیع مواد مخدر 86 گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.
سرهنگ مکی گفت: توجه مردم و اهمیت دادن به موضوع امنیت و آرامش جامعه و مهمتر همکاری با پلیس عرصه را بر مجرمین و اراذل و اوباش تنگ کرده و جایی برای مجرمین در شهرستان دهلران وجود نخواهد داشت.

** افزایش 128 درصدی کشف موادمخدر درمهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از افزایش 128 درصدی کشفیات انواع موادمخدر در طول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ امیرعباس شهبازی گفت: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همواره از اولویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس است.
وی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان مهران و همکاری بسیار خوب شهروندان، پلیس مهران طرح‌های مختلفی را در خصوص برخورد و مبارزه با قاچاقچیان، تهیه و توزیع‌کنندگان انواع موادمخدر در سطح شهرستان برنامه‌ریزی و عملیاتی کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان مهران تاکید کرد: در نتیجه اجرای این طرح‌ها در طول سال جاری کشفیات انواع موادمخدر 128 درصد افزایش نسبت به مشابه سال قبل داشته است و در این راستا 125 نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل محاکم قضایی شده است.
سرهنگ شهبازی تاکید کرد: مبارزه با موادمخدر یک موضوع اجتماعی است و باید تمامی آحاد جامعه در این راستا گام بردارند تا نتیجه مطلوب و مفید گرفته شود.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.