به گزارش ایرنا ، علی زهرودی روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی انار با اشاره به نزدیکی به پایان سال و ورود مسافر به شهرستان و استان، خواستار همکاری میراث فرهنگی استان جهت ایجاد و تکمیل زیر ساخت های لازم جهت جذب و اسکان مسافر شد.

وی با بیان اینکه مجوز احداث پنج مجتمع خدمات رفاهی در محدوده شهرستان  گرفته شده است ، افزود: شهرستان انار به عنوان دروازه ورودی استان می تواند تاثیر بسزایی در رفاه مسافرین برای استان داشته باشد.

زهرودی  با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از آثار تاریخی و گردشگری شهرستان و لزوم حمایت جهت تکمیل و مرمت این آثار گفت : بازسازی ارگ ساسانی از مهمترین مطالبات مردم شهر انار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این نشست گفت: روستای بیاض دارای پتانسیل خوبی برای گردشگری شهرستان بوده که می توان آن را به عنوان یک محور گردشگری تقویت و بازسازی کرد.

فریدون فعالی خاطرنشان کرد: در صورتی که مالکیت آثار از میراث باشد جهت واگذاری به بخش خصوصی همکاری لازم را بعمل خواهیم آورد و ضمن صدور موافقت اصولی، تعیین کاربری و ارائه تسهیلات نهایت همکاری را خواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.