نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و جمعی از مسئولان استانی در همایش پدافند غیرعامل سراسر استان کرمان در دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن ناحیه یک کرمان حضور داشتند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در همایش پدافند غیرعامل با بیان اینکه کشور در همه ابعاد مورد هجمه‌های دشمنان قرار گرفته است، افزود: با توجه به هجمه دشمنان بخصوص آمریکا در حوزه اقتصادی و تحریم های غیرقانونی باید کشور در تمامی ابعاد آمادگی لازم را داشته باشد.
محمدمهدی زاهدی با اشاره به اینکه باید ایمن‌سازی در تمام زمینه‌ها و مقابله با دشمنان را به همه نسل جوان و آحاد ملت آموزش دهیم، افزود: امروزه حوزه فضای مجازی و استفاده صحیح از آن باید برای نسل جوان بخصوص جوانان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها مورد تاکید قرار گیرد، زیرا دشمنان درصدد آن هستند تا با استفاده از فضای مجازی بین جوانان و خانواده ها جدایی بیاندازند.
وی آموزش های لازم برای مقابله با هجمه های دشمن را لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های اقتصادی دشمن باید راهکارهای مناسب برای مقابله با تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها که خود نوعی پدافند غیرعامل در دستور کار همه دست‌اندرکاران قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز با بیان اینکه نقش جوانان در آینده کشور بی‌بدیل است، افزود: دانش آموزان و جوانان امروز، آینده سازان، مدیران و کارگزاران آینده کشور هستند.
احمد اسکندری نسب به تربیت و آماده سازی دانش آموزان و جوانان در مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری نقش جوانان را پررنگ نشان داده است و جوانان باید در تمام امور سرلوحه کارها قرار گیرند.
اسکندری نسب به آسیب‌های اجتماعی و هجمه فرهنگی دشمن علیه جوانان اشاره کرد و بیان داشت: تمام نقشه های شوم دشمنان بر این است که نقش جوانان در جامعه را به سمتی سوق دهد تا از مسیر انقلاب خارج شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۱۴ دستگاه اجرایی در سطح استان به کمک آموزش و پرورش آمده اند تا آسیب های اجتماعی در طرح نماد کاهش یابد، افزود: رویکرد آموزش و پرورش این استان رویکردی اخلاق محوری، فرهنگی و تربیتی است.
وی با بیان اینکه تلاش داریم تمام مدارس استان کرمان در حوزه مراقبت از آسیب‌های اجتماعی یا طرح نماد فعال شود، اظهار داشت: مدارس این استان زیر پوشش آموزش های آسیب های اجتماعی که همان نوعی پدافندغیرعامل است قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.