به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به بررسی ۹۹ پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان که معادل ۳۴ درصد کل پروژه ها است، گفت: در این بررسی ها مشخص شد ۳۴ مورد به بهره برداری رسیده که در این زمینه نسبت به هدف گذاری انجام شده جلوتر بوده ایم و ۶ مورد نیز متوقف و به دستگاه های مربوطه اعلام شده است.

وی ادامه داد: ۵۹ پروژه نیز از این تعداد در حال انجام است و در حقیقت ۹۶ درصد انطباق در راستی آزمایی پروژه های اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ادامه داد: سرمایه گذاری پیش بینی شده بنگاه های اقتصادی استان کرمان بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد تومان است که ۴۱ هزار فرصت شغلی را ایجاد می کند.

رودری با اشاره به اینکه تاکنون هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بنگاه های اقتصادی استان کرمان محقق شده است، گفت: این میزان سرمایه گذاری شامل ۳۷۴ پروژه و گویای این است که می تواند نقش مثبتی در اقتصاد استان کرمان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش ۱۹۳ پروژه مربوط به نقش مسئولیت اجتماعی و معین های اقتصادی است و ۲۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این زمینه انجام شده است.

وی اظهار داشت: معین های اقتصادی استان کرمان به معین های توسعه تغییر نام پیدا کرده اند و معین های جدیدی را با شکل تخصصی و فعالیتی در این استان خواهیم داشت.

۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.