به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا، محمدجواد فدائی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در تهران با اشاره به طرح تقسیم بندی استان و فعالیت معین های اقتصادی در عملیاتی شدن این طرحها،   افزود: عملکرد معین های اقتصادی یکسان نبوده است و با اشتراک تجربه معین ها، امیدواریم فعالیت های آنان تقویت شود.
وی با بیان اینکه ارزیابی معین های اقتصادی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام می شود، از معین های اقتصادی استان خواست ارزیابی خود را از فعالیت هایشان ارائه کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان  در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی استان، اولویت های سیاستگذاری توسعه پایدار استان کرمان را تشریح کرد.
جعفر رودری با اشاره به اینکه جهت گیری معین های اقتصادی استان کرمان در  توسعه استان به سمت صنعت است، ادامه داد: ۲۶ معین اقتصادی  در استان فعالیت می کند و ۲۱۰ میلیارد تومان در ۱۹۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان سرمایه گذاری شده است و حدود ۱۲۰۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه روحیه مشارکتی با فعالیت معین های اقتصادی در استان ارتقا یافته  اظهار داشت : ۴۴۲ روستای استان کرمان در سال ۹۸ تحت برنامه معین های اقتصادی قرار دارند.
نشست یکروزه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان به محوریت معین های اقتصادی استان از صبح چهارشنبه سوم مهر در هتل پارسیان اوین آغاز به کار کرده است و تا عصر امروز ادامه دارد.
در این نشست گزارش عملکرد ۲۶ معین اقتصادی در استان کرمان تشریح می‌شود.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.