حسین اسمعیل پور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، همچنین از سرمایه‌گذاری 700میلیون تومانی برای ساخت پل صیدر محله شهر رودسر خبر داد.
وی بر ضرورت اهتمام همه جانبه برای دستیابی به توسعه پایدار و خروج از وضعیت کنونی به لحاظ روند توسعه ای تاکید کرد.
فرماندار شهرستان رودسر ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان استان نگاه همه جانبه ای به تمامی شهرستان های استان بویژه رودسر داشته باشند تا از محرومیت در برخی حوزه ها که جزو خواسته ها و مطالبات مردم است، خارج شود.
اسمعیل پور با اشاره به تلاش های موثر و سازنده در حوزه مدیریت پسماند در این شهرستان اظهار کرد: برغم کارهای صورت گرفته متاسفانه وضعیت زباله رودسر بسیار آزار دهنده است و تبعات و التهاب بدی در منطقه ایجاد کرده که لزوم تدوین شیوه نامه مناسب و همچنین بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی می تواند این شرایط را تغییر دهد.
وی تسریع و شتاب بخشی در روند ساخت سد پلرود، تامین و تجهیز بیمارستان رودسر به دستگاه های سی تی اسکن و رادیولوژی، عزم و راه جدی برای حل مشکلات روستای سیل زده کاکرود اشکور و ساماندهی بهینه برای تامین آب آشامیدنی در حوزه شهری و روستایی این شهرستان را مورد تاکید قرار داد.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.