به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج افزود: در نشستی مشترک با معین های اقتصادی در تهران، مقرر شد معین های اقتصادی برنامه سه ساله خود را ارائه کنند و تعدادی از معین ها این کار را انجام داده اند.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرائی باید با معین های اقتصادی هماهنگی لازم را داشته باشند زیرا اگر این کار صورت نگیرد، فعالیت مورد انتظار از معین های اقتصادی انجام نمی شود.
استاندار کرمان بر تعیین مکانیزم های ارزیابی میزان همکاری دستگاه های اجرائی با معین های اقتصادی نیز تاکید کرد و ادامه داد: مناطق استان کرمان بین معاونان استانداری تقسیم شده است تا برنامه های توسعه ای این مناطق را به صورت تخصصی و جدی دنبال کنند.
فدائی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی برای سرمایه گذاری در نقاط مختلف و مدیریت و برنامه ریز برای توسعه استان بحث مهمی است که مورد تاکید مدیریت اجرائی استان کرمان نیز قرار دارد.
وی ادامه داد: همه باید برنامه های توسعه ای مناطق مختلف استان را بر اساس برنامه های دولت و برنامه ششم توسعه دنبال کنیم.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد:در سفرهای شهرستانی به موازات فعالیت های معین های اقتصادی، برش شهرستانی برنامه ششم توسعه را دنبال می کنیم تا برنامه ششم توسعه و برنامه های معین های اقتصادی در موازات هم تداوم یابند.
فدائی با بیان این مطلب که برنامه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان نیز به صورت جدی ادامه می یابد، اظهارداشت: فعالیت بنیاد مستضعفان در قلعه گنج به عنوان معین اقتصادی این منطقه، الگوئی برای سایر شهرستان ها و کشور مطرح است و امیدواریم تداوم یابد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.