به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان ، حسین شکوهی نسب روز دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان منوجان افزود: بر این اساس دستگاه قضا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همواره از تولیدکنندگان و سرمایه‏‎گذاری‎های مشروع در چارچوب قوانین و مقررات حمایت‎ حقوقی و قضایی کرده است .
وی بر ضرورت تامین امنیت سرمایه گذاری در این منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی شهرستان آمادگی خود را همچون گذشته جهت هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و با رویکرد عدالت محوری اعلام می دارد.
شکوهی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده تمام مسئولان و مدیران باید با تاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان در راستای سربلندی، عزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری با محوریت شعار امسال گام بردارند.
این مقام قضایی خاطر نشان ساخت: هفته دولتی فرصت مناسبی است تا مردم با دستاوردها و عملکرد نظام و دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا شوند.
فرماندار منوجان در این دیدار گفت: اینک این شهرستان، نمونه خوب یک مجموعه متحد، همدل و همزبان در جهت خدمت به مردم شریف می باشد .
منوجان در 430کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.