به گزارش ایرنا، غلامرضا خواجه‌پور شامگاه چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران به اهمیت ورزش پرداخت و گفت: اقشار مختلف مردم در ورزش محلات شرکت می کنند و این نوع ورزش موجب همبستگی و اتحاد میان مردم و مسئولان می شود.
وی تصریح کرد: نبود تحرک و پویایی در هر جامعه ای موجب ایجاد معضلاتی از جمله بیماری های مختلف، آسیب های اجتماعی و غیره می شود لذا برگزاری المپیادهای ورزشی در محلات یک شهر می تواند ضمن ایجاد همدلی بین مسئولان و مردم، موجب نشاط و پویایی در جامعه شود و کاهش بیماری ها وآسیب های اجتماعی را نیز در بر دارد.
خواجه پور اظهار داشت: باید ورزش را در جامعه گسترش دهیم و کاش تمام ارگان هایی که در حوزه جوانان کار می کنند به برگزاری برنامه های ورزشی برای این قشر بیشتر اهمیت دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان یادآور شد: دومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان از اواسط آبان آغاز می شود و به مدت یک ماه ادامه دارد و برگزاری اینگونه المپیادهای ورزشی در محلات موجب وحدت، همبستگی و همدلی میان خانواده ها می شود.
 برگزاری دومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان در هشت رشته ورزشی
دبیر دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان در هشت رشته ورزشی توسط شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان برگزار می شود.
محمد رفیعی افزود: امسال هشت رشته شامل فوتسال، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، والیبال، باستانی، اسکیت، دوومیدانی و دارت برای علاقمندان به این ورزش ها برگزار می شود.
وی روزهای یکم تا بیستم مهر ماه را برای ثبت نام علاقمندان به این ورزش ها اعلام و بیان کرد: ۱۶ آبان ماه افتتاح و۲۱ آذر ماه هم اختتامیه مسابقات است و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به خانه خیام شهرداری واقع در خیابان خیام، کوچه چهار مراجعه یا با شماره تلفن ۰۳۴۳۴۲۶۹۵۶۹ تماس حاصل کنند.
رفیعی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۰۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند پیش بینی کرد که امسال بیش از یکهزار نفر در این مسابقات شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات تحت عنوان محلات و قرار است شرکت کنندگان از هر محله حضور داشته باشند لذا ۲۲ محله را تقسیم بندی کردیم که  علاقمندان ورزش ساکن در چهار شهرک شامل شهرک های نفت، هزار واحدی، یادگار امام و شهرک ولایت  و ۱۸ محله در این مسابقات شرکت کنند.
وی بیان کرد: رده سنی مسابقات آزاد است و مسابقات دوچرخه سواری بانوان نیز در مجموعه ورزشی هلال احمر برگزار می شود همچنین در پایان مسابقات حکم قهرمانی و مدال و هدایای نقدی به برگزیدگان اعطا می شود.

رفیعی گفت: ۱۳ زورخانه در رفسنجان وجود دارد که سال گذشته در ۱۰ زورخانه مسابقات اجرا کردیم.
۳۰۲۹/۷۴۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.